Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

ΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ

Τόσο βολεμένοι είμαστε που δεν μας ενδιαφέρει τίποτε άλλο εκτός από τον εαυτό μας; Χιλιάδες γεγονότα συμβαίνουν καθημερινά δίπλα μας και το μόνο που σκεφτόμαστε είναι πώς θα περνάμε καλά; Τόσο καιρό χωρίς γιατρούς , χιλιάδες άνθρωποι στοιβάζονται στα νοσοκομεία για να γράψουν ένα φάρμακο με ένα μικρό χρηματικό ποσό και εμείς στον κόσμο μας; Χιλιάδες καρκινοπαθείς θέλουν τα φάρμακά τους για να μην πονούν και εμείς ακόμη έτσι; Που είναι η αντίστασή μας; Που είναι ο Έλληνας που ξεσηκωνόταν με το παραμικρό; Που είναι η Κυβέρνηση που αντί να πάρει κεφάλια υπουργών κάθετε στην «χρυσή» καρέκλα της και βγάζει αποφάσεις είς βάρος μας προς χάριν του μνημονίου; Έχετε καταλάβει πώς όταν γίνετε κάτι σοβαρό για την χώρα μας, σκάει μύτη το θέμα της Χρυσής Αυγής; Αυτό είναι που απασχολεί τώρα τον πολίτη; Τι κάνει η Χ.Α, αν θα δημιουργηθεί ξανά 17Ν; Αυτό την απασχολεί; Δεν την απασχολεί το γεγονός ότι χιλιάδες έχουν μείνει άνεργοι, απλήρωτοι, άστεγοι εξαιτίας κάποιων «καλών εργοδοτών» ; Τα ταμεία ποιος τα χρεοκόπησε;  Εγώ; Την κλεψιά από το κράτος ποιος την έκανε; Εγώ; Τις βίλες, τα σπίτια, τα αγροτεμάχια, τα σκάφη ποιος τα έκανε; Εγώ; ΟΧΙ…Γιατί λοιπόν θα πρέπει να τα πληρώνω εγώ;

Γιατί ο Πρωθυπουργός δεν πιάνει αυτούς που έκλεψαν και να τα πληρώσουν από την τσέπη τους; Γιατί εγώ θα πρέπει να «βγάλω το φίδι από την τρύπα»; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου