Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ ….ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ


Τελικά το κράτος υπολειτουργεί και μας κυβερνούν άνθρωποι που «θέλουν» την «εξόντωση» των πολιτών.
Κουράστηκα να βλέπω ανθρώπους  (εργοδότες, καναλάρχες, εκδότες εφημερίδων, περιοδικών, αλλά και πολλούς άλλους) να βρίσκονται στο «απυρόβλητο»  της Κυβέρνησης και αναφέρομαι σε Πρωθυπουργό, Υπουργό Οικονομικών αλλά και Εργασίας και να «πυροβολούν» από κάθε πλευρά τον απλό πολίτη.
Βαρέθηκα να χρωστούν σε εργαζόμενους χιλιάδες μισθούς, σε ταμεία, σε τράπεζες αλλά και στην εφορία και να μην τους αγγίζουν ούτε τρίχα και να κυνηγούν εμένα για 30 ή 40 ευρώ μέσω εισπρακτικής εταιρίας.
Αν εγώ πώ σε κάθε έναν από αυτόν που με παίρνει τηλέφωνο και δεν είμαι μόνο εγώ, να πάρετε τον τάδε εργοδότη και να πάρετε τα λεφτά σας γιατί εμένα σταμάτησε να με πληρώνει γιατί …..δεν έχει λεφτά, τι θα μου πούν;
Αν τους πώς να πάρουν τον Πρωθυπουργό, ή τους Υπουργούς Οικονομίας και Εργασίας που αφήνουν τον κακοπληρωτή εργοδότη ελεύθερο, χωρίς να του επιβάλλουν πρόστιμα  ή να τον αναγκάσουν – τρόπου υπάρχουν- να δώσει τα δεδουλευμένα ή τα ένσημα που χρωστάει τι θα μου πούν;
Ελεος πια. Ας αναλάβουν την ευθύνη τους οι υπεύθυνοι. Ας δικαιωθούν και μια φορά οι εργαζόμενοι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου